بررسی آلارم ریموت BMW

ریموت‌های خودرو‌های BMW (ب ام و) دارای یک باتری هستند که سطح ولتاژ باتری تاثیر زیادی در عملکرد آن دارد. به عبارتی کم بودن شارژ باتری ریموت‌ BMW باعث عدم عملکرد آن می‌شود البته این کم بودن باتری هیچ‌گاه نباید مانع روشن شدن خودرو گردد.
برای این منظور در صورتی که سطح ولتاژ باتری ریموت و یا همان شارژ باتری کاهش پیدا کند به راننده هشداری داده می‌شود که باتری ریموت خودرو باید تعویض گردد ولی گاهی ممکن است سطح شارژ باتری ریموت بقدری پایین باشد که موجود بودن ریموت داخل خودرو که شرط اصلی روشن شدن خودرو است قابل تشخیص نباشد و اجازه روشن شدن خودرو صادر نگردد.
در این شرایط به راننده هشداری داده می‌شود که ریموت داخل نیست و یا اگر هم هست آن را در نزدیک‌ترین محل به گیرنده سیستم ایموبیلایزر خودرو نگه دارید که آن را با علامت یه کلید روی سمت راست کاور تلسکوپی فرمان، محلی که معمولا سوئیچ اصلی خودرو‌های قدیمی تعبیه می‌شود، نگه دارید تا امکان تبادل رمز سیستم ایموبلایزر از ریموت به گیرنده فراهم گردد.
در واقع برای تشخیص موجود بودن ریموت داخل خودرو یک گیرنده دیگر داخل خودرو تعبیه شده که نیاز به امواج قوی‌تری دارد که این امواج در صورت ضعیف بودن باتری ریموت، برای گیرنده قابل تشخیص نخواهد بود و از بررسی قدرت همین امواج توسط آنتن‌های گیرنده امواج ریموت‌ BMW در سرتاسر خودرو قدرت باتری آن تخمین زده می‌شود.
باید توجه کرد که بروز این آلارم‌ها معمولا به تعویض باتری خودرو ختم خواهد شد ولی اگر از یک باتری نامرغوب استفاده کنید و یا اینکه مدت زمان زیادی از تولید باتری گذشته باشد این آلارم‌ها رفع نخواهند شد و ممکن است باعث بروز اشتباهاتی در تشخیص علت این آلارم‌ها گردد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
keyboard_arrow_up