1. صفحه اصلی
  2. سیستمهای تعلیق ترمز و فرمان

سیستمهای تعلیق ترمز و فرمان

سیبک خودرو

سیبک خودرو

سیبک خودرو، علائم خرابی و نقش آن در سیستم تعلیق با توجه به شکل 1، مفصل کروی (Spherical Joint or Ball Joint)، مفصلی است که پیچ متصل به گوی یا…
سیستم فرمان

جعبه فرمان برقی خودرو

جعبه فرمان برقی خودرو استفاده از جعبه فرمان های برقی در خودروهای امروزی به منظور ارتقا و بهبود پایداری خودرو و راحتی راننده به امری ضروری تبدیل شده است. جعبه…
مبانی مکانیک خودرو

مبانی مکانیک خودرو – 1

مبانی مکانیک خودرو  از منظر مبانی مکانیک خودرو می توان، یک خودرو  را به بخش های ذیل تقسیم کرد:  مولد قدرت یا موتور که شامل موتور بنزینی، دیزلی، گازسوز و…
تعویض تایر خودرو

تعویض تایرهای نو در خودرو

نحوه صحیح تعویض تایرهای نو در خودرو نحوه صحیح تعویض تایر خودرو ( تایرهای نو در خودرو ) از اهمیت ویژه‌ای در کارکرد و پایداری خودرو برخوردار می باشد. خودروهای…
سیستم فرمان

مکانیزم فرمان نسبت متغیر

استفاده از مکانیزم های مختلف فرمان نسبت متغیر در سیستم های فرمان خودروهای امروزی امری اجتناب ناپذیر می باشد. در سیستم فرمان نسبت تبدیل بین دست راننده و زاویه فرمان…
جعبه فرمان

جعبه فرمان هیدرولیکی خودرو

جعبه فرمان هیدرولیکی خودرو به منظور افزایش قابلیت مانورپذیری خودرو و راحتی سرنشین، امروزه از جعبه فرمان های به نیروی کمکی در خودرو استفاده می شود به نحوی که قدیمی…
سیستم ترمز ضد قفل

ارائه روشی جهت آشکارسازی خطای اتصال کوتاه در مدارهای راه انداز شیرهای الکتروهیدرولیکی سیستم ترمز ضد قفل (ABS)

ارائه روشی جهت آشکارسازی خطای اتصال کوتاه در مدارهای راه انداز شیرهای الکتروهیدرولیکی سیستم ترمز ضد قفل (ABS)   چکيده: یکی از  روش­های کنترل فشار هیدرولیک سیستم ترمز ضد قفل…
فهرست