توپی چرخ جلو 206 و 405، پارس و سمند عامل اتصال چرخ به مکانیزم تعلیق است. شکل 1 مجموعه سگدست و توپی چرخ جلو 206 و 207 میدهد.
1-خار حلقوی تثبیت بلبرینگ چرخ جلو 2-بلبرینگ چرخ جلو 3-محل اتصال کمک فنر به سگدست 4-شغالدست 5-محل اتصال کالیپر ترمز به سگدست 6-توپی چرخ جلو 7-اشپیل تثبیت مهره سر پلوس 8-مهره سر پلوس 9-غلاف تثبیت مهره سر پلوس
شکل 1-سگدست و توپی چرخ جلوی خودروهای پژو 206 و 207
شکل 2 سگدست مجهز به توپی چرخ جلو را نشان میدهد.
1-توپی چرخ جلو 2-شغالدست 3-محل بسته شدن کالیپر ترمز به سگدست 4-سگدست
شکل 2-سگدست مجهز به توپی چرخ جلو
شکل 3 سگدست بدون توپی چرخ را نشان می دهد.
1-محل اتصال کمک فنر به سگدست 2-محل استقرار بلبرینگ چرخ جلو 3-محل اتصال سیبک زیر سگدست به طبق 4-محل اتصال کالیپر ترمز به سگدست 5-شغالدست
شکل 3-سگدست چرخ جلو بدون توپی چرخ جلو 206
مطابق شکل 4 بلبرینگ مورد استفاده در توپی چرخ جلوی خودروهای 206 و 207 از نوع دو ردیفه شیار عمیق است.
1-بلبرینگ چرخ جلو 2-خار حلقوی تثبیت بلبرینگ 3-مهره سر پلوس 4-اشپیل تثبیت مهره سر پلوس
شکل 4-بلبرینگ دوردیفه شیار عمیق چرخ جلوی خودروهای پژو 206 و 207
شکل 5 نیز توپی چرخ جلو را نشان میدهد که در رینگ یا کنس داخلی بلبرینگ چرخ جلو به صورت پرسی نصب میشود.